niedziela, 12 listopada 2017

Lisewska Kolonia - cmentarz ewangelicki



















Wieś bardziej znana  pod nazwą Kolonia Lisewo położona w  w województwie wielkopolskim ,powiat wrzesiński, gmina Pyzdry. Cmentarz  powstał na przełomie XVIII- XIX wieku. Znajduje się przy  rozstaju leśnych dróg. Zajmuje obszar ok 2000 .  Zachowało się kilka  nagrobków, czytelnych tablic a także-





betonowych słupków ogrodzeniowych. Widać na nich ślady iż ogrodzenie  składało się   z poprzecznych belek.




11 komentarzy:

  1. Musze kiedyś w swoim życiu pojechać tam na cmentarz.Może nawet w tym roku dam radę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby komentarzy było trochę więcej to na pewno było by bardzo dobrze.Tak uważam.

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie jest świetny blog.Ten blog jest po prostu rewelacyjnie prowadzony przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. agencja digital13 maja 2020 06:49

    Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem niesamowicie zadowolony że wszedłem na ten blog. Ja na pewno na ten blog wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo interesujący to jest blog. W przyszłości bardzo chętnie będę wracał na ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wczoraj wszedłem na ten blog i trochę artykułów przejrzałem. Każdy artykuł jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujące miejsce. Niestety trochę zapomniane. Pozdrawiam, Dorota z seksuologradzi.pl.

    OdpowiedzUsuń